Google reda continut din site-ul tau pe pagina de rezultate

Hummingbird reprezinta una dintre cele mai puternice schimbari ce o implementeaza Google in ultimii ani. Prin intermediul acestei schimbari se renunta la algoritmii vechi de clasificare ce vizau doar cuvintele si expresiile cheie, si se axeaza pe CONTINUTUL relevant ce utilizeaza acele cuvinte si expresii cheie. Ca sa intelegi mai bine aceasta schimbare trebuie sa realizezi ca acum TOT CONTINUTUL site-ului tau va fi verificat, nu doar cuvintele cheie ce le folosesti.

Prin cele mai mari schimbari realizate de Hummingbird se enumara aceea de redare a continutului unui site direct pe pagina rezultatelor cautarii.

Ca sa intelegi mai bine aceasta schimbare iti voi da un exemplu. Daca de pilda vrei sa gasesti informatii despre web design si cauti ,,web design’’ in Google, in momentul in care scrii asta in motorul de cautare, Google iti va reda informatii asa cum esti obisnuit ca pana acum dar pe dreapta ferestrei unde pana acum era un spatiu gol, se vor afisa informatii si imagini despre site-ul ce ofera servicii de web design (aceasta schimbare este Hummingbird).

Este morala aceasta schimbare a motorului Google?

Prin intermediul acestei schimbari implementate de Google, acesta reda din continutul site-ului tau pe propria pagina unde arata rezultatele cautarii. Google se foloseste de aceasta metoda pentru a pastra vizitatorii pe paginile proprii, ceea ce rezulta mai putin timp pe site-ul tau unde se ofera raspunsul intrebarii sau informatia necesara. Acest lucru ofera o accesibilitate marita pentru utilizatorii motorului de cautare, dar in acelasi timp reprezinta o scadere a traficului acelui site ce ofera informatia cautata.

Cum se poate combate acest lucru? Din pacate nu exista o solutie sau vreo metoda pentru aceasta, Google este magnatul motoarelor de cautare, asa ca isi creeaza propriile reguli. Singura solutie pentru web designeri si cei ce detin aceste site-uri este sa ofere vizitatorilor un continut cat mai de calitate, bine indetaliat, accesibil si relevant pentru ca utilizatorii sa prefere sa utilizeze site-ul si sa nu se multumeasca doar cu ce primesc de la Hummingbird.

Concluzie

Incearca sa nu fi dezamagit, cel mai probabil in viitor Google se va gandi cum poate rezolva si aceasta noua dificultate.